Primăria Municipiului Ploiești, prin Serviciul Public Finanțe Locale Ploiești, aduce la cunoștința ploieștenilor că, până la data de 01.04.2019, pot beneficia de bonificația de 10% pentru plata integrală cu anticipație a impozitelor locale datorate pentru anul 2019. Ulterior acestei date, pentru sumele neachitate la termenul scadent se calculează majorări de întârziere de 1% pentru fiecare lună sau fracțiune de lună, până la data stingerii integrale a obligațiilor fiscale datorate.
Reamintim în acest context că, plata impozitelor și taxelor locale pentru anul 2019, se poate face:
– în numerar/POS-uri prin casieriile Serviciului Public Finanțe Locale Ploiești situate în:
• strada Basarabi nr. 5 : luni – vineri între orele 8.00- 18.00;
• Șoseaua Vestului nr. 19 : luni, marți, joi 8.00-16.30;miercuri 8.00 – 18.30; vineri 8.00-14.00;
• B-dul Independenței nr.16 : luni, marți, joi 8.00 – 16.30; miercuri 8.00-18.30; vineri 8.00 -14.00;
• la parterul sediului Primăriei Municipiului Ploiești- Piața Eroilor nr.1A: luni, marți, joi 8.00-16.30; miercuri 8.00-18.30, vineri 8.00-14.00;
• în incinta Tribunalului Ploiești : marți, joi 8.00 – 12.00;
– la oficiile poștale;
– prin intermediul infochioșcurilor situate la:
• parterul sediului Primăriei Municipiului Ploiești- Piața Eroilor nr.1A;
• Inspectoratul Județean de Poliție Prahova, strada Vasile Lupu nr. 60, etajul 2-Serviciul Înmatriculări Permise;
• MALL SHOPPING CENTER (fost Mercur) ;
• sediul Serviciul Public Finanțe Locale Ploiești din Bulevardul Independenței, nr.16.
Plata obligațiilor fiscale amintite se efectuează pe baza cardului bancar și a cărții de identitate.
De asemenea, pentru a se evita aglomerația de la ghișee, Serviciul Public Finanțe Locale Ploiești pune la dispoziția contribuabililor modalități facile de achitare online:
– Consultare/plată electronică prin Internet la adresa www.spfl.ro/consultare online. Contribuabilul are obligația prezentării personale la sediul S.P.F.L. Ploiești din B-dul Independenței nr.16, cu copie BI/CI pentru a obține drepturi de acces. Prin intermediul acestui cont se vizualizează obligațiile fiscale, patrimoniul bunurilor deținute și se pot efectua plăți;
– Accesarea site-ului ghiseul.ro – dacă nu aveți deja cont și parolă de acces, puteți solicita datele de acces în Sistemul Național Electronic de Plată a Taxelor și Impozitelor, prin confirmarea identității cu ajutorul unui card bancar la secțiunea “solicitare date de acces”, de pe pagina de internet www.ghiseul.ro.
După introducerea datelor personale (CNP, nume, prenume, adresa email, telefon) și a celor ale cardului, contul va fi creat, iar user-ul și parola vor fi trimise, de către cei care gestionează sistemul, pe adresa de email indicată de utilizator.
Cetățenii interesați pot solicita datele de acces în această platformă și direct la sediul Serviciului Public Finanțe Locale Ploiești, din B-dul Independenței nr.16, la Biroul Informatică și Administrarea Bazei de Date.