Primăria Comunei Cornu face angajări!

126

Primăria Comunei Cornu, Judeţul Prahova, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, grad profesional asistent, în cadrul Biroului Buget – Local, Compartimentul Cheltuieli.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul fundamental ştiinţe sociale, într-una dintre următoarele ramuri: ştiinţe economice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 iunie 2019, ora: 10:00: proba scrisă;
  • 20 iunie 2019, ora: 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Cornu, cu sediul în satul Cornu de jos nr. 750, comuna Cornu, judeţul Prahova, telefon: 0244/367.461, e-mail: primariacomu@gmail.com, asistentacornu@yahoo.com.