Oportunitate de angajare la Primăria Oraşului Vălenii de Munte

672

Primăria Oraşului Vălenii de Munte, județul Prahova organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartiment Urmărire și Încasare Creanțe bugetară.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științelor economice sau administrative;
  • vechime în specialitatea studiilor – 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 ianuarie 2020, termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 10 februarie 2020, ora 10.00: proba scrisă;
  • 13 februarie 2020, proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Oraşului Vălenii de Munte, str. Berevoiești nr. 3A, județul Prahova, telefon 0244/280.816, int.33, e-mail primariavaleniidemunte@yahoo.com.