Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Prahova a înființat, la Sinaia, un birou de relații cu publicul. Noul punct de lucru va funcționa începând de luni, 1 aprilie 2019, și va facilita accesul cetățenilor la serviciile de cadastru și publicitate imobiliară.
Biroul de relații cu publicul din Sinaia va avea doi angajați, care vor înregistra cererile depuse, vor elibera documente și vor soluționa cererile de eliberare a extraselor de carte funciară.
Programul pentru înregistrarea cererilor și eliberarea documentelor este același pentru toate categoriile de solicitanți. Astfel, cererile având ca obiect servicii de cadastru și/sau publicitate imobiliară vor putea fi depuse, atât la ghișeu, cât și online, de luni până vineri, între orele 8.30-14.00, în timp ce pentru eliberarea documentelor solicitate programul este de luni până vineri în intervalul orar 8.30-16.30.
„Înființarea Biroului de relații cu publicul din Sinaia vine în sprijinul persoanelor fizice și juridice (cetățeni, autorizați, notari etc.) din șase unități administrativ-teritoriale (Azuga, Bușteni, Comarnic, Sinaia, Talea , Secaria). Astfel, locuitorii celor șase localități nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze la sediul OCPI Prahova din Ploiești pentru a beneficia de servicii de cadastru și publicitate imobiliară”, a precizat Virgiliu Daniel NANU, director al OCPI Prahova.
Noul birou de relații cu publicul se află în Orașul Sinaia, Bulevardul Carol I, nr. 47, jud. Prahova, iar datele de contact sunt următoarele: nr. telefon/fax: 0344139946, e-mail: brp.sinaia@ancpi.ro.
Înființarea birourilor de relații cu publicul este prevăzută de Legea nr. 7/1996 a cadastrului și a publicității imobiliare, republicată, cu modificările și completările ulterioare.