Michelin caută 400 de noi angajați pe piața muncii din România

318

Michelin România, parte a Grupului Michelin, lider mondial în domeniul anvelopelor, va angaja anul acesta 400 de specialişti şi operatori, atât în București, cât și în cele trei fabrici pe care compania le deține în Florești (Prahova) și Zalău (Salaj).

Compania participă în această perioadă la nouă dintre cele mai importante târguri de joburi, care se desfășoară în București, Cluj-Napoca, Ploiești sau Chișinău, cu workshop-uri dedicate, speakeri din top management-ul Michelin România și stand interactiv la care specialiștii Michelin vor fi prezenți pentru a oferi informații și a răspunde la întrebări.

Următorul târg la care compania va fi prezentă este Angajatori de Top 2019 care se va desfășura weekendul acesta, între 5-6 aprilie 2019, la București, unde vor fi promovate atȃt pozițiile disponibile din centrul de servicii, ȋn domeniile Finanțe, Logistică, Achiziții sau Resurse Umane, cȃt şi cele din departamentele tehnice: Inginer proces, Manager producție, Inginer Automatist sau Inginer  Calitate. Cu această ocazie, vor fi lansate 60 de poziții de Internship.

Participarea în cadrul acestor târguri este o ocazie extraordinară pentru a cunoaşte candidați talentaţi,  iar pentru cei  care ȋşi doresc o carieră dinamică  într-o companie stabilă și inovativă este o bună ocazie să ia un prim contact cu lumea Michelin și cu posibilitățile  concrete de angajare. Avȃnd ȋn vedere diversitatea posturilor pe care le avem ȋn companie, recrutăm  atȃt poziţii entry-level,  cȃt şi  candidaţi experimentaţi, ȋn industrie, servicii sau comerţ.  In cursul acestui an, vom mai angaja, treptat, alte 400 de persoane, iar volumul total de recrutare în următorii 5 ani depășește 1.500 de angajați. Faptul că headquarterul activităţilor Michelin din Europa Centrală se află la Bucureşti, permite accesul angajaţilor noştri  la  experienţe şi parcursuri internaţionale. Dezvoltarea angajaților este o preocupare continuă, ȋnca de la angajare, cu atât mai mult cu cât Michelin angajează pentru o carieră și nu pentru un post. Acest aspect se regăsește în stabilitatea ridicată a angajaților noștri comparativ cu piațaa adăugat Gabriela Alexandru, Regional HR Director Central Europe Michelin.

Cu o activitate în România de aproape 18 ani, Michelin a investit peste 400 de milioane de euro din 2001 până în prezent. În ultimii cinci ani, Michelin România și-a dublat efectivele depășind anul acesta pragul de 4.000 de angajați care activează în 20 de domenii și acoperă o diversitate de peste 300 tipuri de posturi. Activitatea de producție din România se desfășoară în trei fabrici, una în Florești, Prahova, și două în Zalău,Sălaj. 4