Totul a început cu o vacanță mult dorită de către o familie din Sinaia, vacanță achiziționată cu ocazia zilei de naștere a doamnei, respectiv o croazieră de vis în Marea Caraibelor.
După 2 săptămâni de neuitat, cât a durat croaziera, fiind cel mai frumos cadou primit vreodată pana în acel moment, după cum ne-a spus D. M., totul s-a transformat într-un coșmar.
În momentul în care trebuiau sa se întoarcă acasă și sa se debarce de pe vas, au primit o scrisoare în care erau notificați că avionul care trebuia să ii aducă înapoi acasă sâmbătă are niște defecțiuni tehnice și în consecință, va sosi un alt avion cu câteva ore întârziere, respectiv la 3.30 am, urmând să decoleze la 5.30 am, un autocar făcând transferul lor către aeroport în acel moment, menționând că toate bagajele lor vor fi transferate cu un alt mijloc de transport direct în avion.
În autocar au primit o altă scrisoare prin care erau anuțați ca și noul avion va întârzia și vor lua micul dejun la ora 05.00 dimineața,
După o serie de amăgiri că vor pleca, au fost duși într-un tur al orașului unde fuseseră debarcați, respctiv Martinique și într-o excursie agro-turistică, după care au fost în permanență amăgiți că pleacă ca într-un final seara să îi ducă într-o sală de sport unde au montat niște șezlonguri pentru a dormii pe ele, în condiții mizerabile și păziți de poliție, fără nici un fel de bagaje asupra lor, respectiv haine, medicamente, obiecte de igienă etc, ne-au declarat stupefiați turiștii sinăieni.
Biletele fuseseră achiziționate printr-o agenție de turism, care în momentul contactării acesteia de către turiști nu au mai răspuns la telefon, în condițiile în care ei erau primii care aveau obligația să le ofere suport în rezolvarea problemei.
Într-un final, ei au fost îmbarcați spre casă dupa aproape 4 zile de aventură, părăsiți pe insula, fără cazare, bagaje, medicamente, lucruri personale, etc., transformând o vacanță de vis într-un adevărat coșmar.
În această situație nefericită au fost în total aproximativ 250 persoane, din care 7 români, 3 sinăieni, 2 clujeni și 2 bucureșteni.
Să nu uităm de drepturile noastre în această situație, respectiv dreptul nostru de a solicita despagubiri companiei aeriene. Pentru detalii suplimentare accesați articolul scris mai demult https://www.phon.ro