„Raspandirea globala a COVID-19 ne afecteaza pe fiecare dintre noi, iar AJOFM Prahova este o institutie pentru oameni, destinata sprijinirii acestora.

Suntem zilnic la datorie si ne luam constant masurile de precautie necesare, pentru a nu pune in pericol sanatatea celor cu care venim in contact, cat si pentru a asigura o buna si rapida desfasurare a activitatilor zilnice si de rezolvare a situatiilor si solicitarilor aparute.

Fluxul de lucru este accelerat, timpii de asteptare redusi, neexistand intarzieri sau incetiniri, asigurandu-va ca platile vor fi facute la timp.

Oamenii au nevoie de noi si de sprijinul nostru, acum mai mult decat oricand!

Noi, ca si comunitate trebuie sa ne sustinem si incurajam reciproc, iar in lumina situatiei actuale, va rugam sa faceti uz de rabdare, dar si de prevenire, respectand importantele reguli comunicate de autoritatile competente.

De asemenea, dorim sa reamintim ca din motive de siguranță medicală, conducerea Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Prahova a decis urmatorul program cu publicul: LUNI – VINERI, INTRE ORELE 09:00 – 12:00, doar in cazuri exceptionale cand nu exista posibilitatea depunerii documentelor prin posta electronica! ” declară reprezentanții AJOFM Prahova